9.23.2011

Smile :)

stop everything you're doing just for a second..
今やっている事をすべてほんの一瞬だけ止めて。。

breathe deeply.
深呼吸をして。

realize how lucky you are..
気付いて、あんたは凄くラッキーな人。。

right here,
ここにいる事、

right now.
今。

this moment only comes once in your life.
この「今」って言う瞬間は一度しかない。

grasp it with both hands..
両手で強くつかんで。。

and surround it with happiness.
幸せで包もう。

and as you do,
それと、

smile.
笑顔。

:)

and don't forget to say thank you..
感謝の心を忘れずに。。

to the people around you.
あなたの周りにいる人に。

to the food you eat.
あなたが食べるご飯に。

to the water you drink.
あなたが飲む水に。

to the air you breathe.
あなたが吸っているこの空気に。

to this world.
この世界に。

to the life you live.
あなたが歩んでいるこの人生に。

then surely,
そしたら確かに、

all of the problems that you've been facing
あなたが抱えているすべての悩みや不安

will slowly begin to fade away.
少しずつ消えてゆくでしょう。

and that's the little secret to happiness
それが幸せへのヒント

i think..  ;)
だと私は思うんだ。。


   







photo: we♥it

❤❤❤

1 comment:

  1. ずっと笑顔でいること、難しいですけど大事ですよね!

    ReplyDelete