8.17.2011

Awa Odori


I had a chance to get out of Tokyo to visit Osaka and Tokushima with my sis and her family this past weekend.
I watched the Tokushima Awa Odori for the first time!
(Awa Odori is a dance festival held in Tokushima Prefecture during the time of the Obon season)
The dance was beautiful, bold, festive, and so powerful.
I had so much fun☆!!

先週末、姉&ファミリーと一緒に大阪と徳島に行ってきました。
徳島で阿波踊りを初めて見ました〜!
女踊りはとても美しくしなやかで、男踊りはパワフルで、見ててたくさん元気をもらいました☆。
やっとさー☆やっとやっと!











(Videos of Awa Odori)


1 comment:

  1. 迫力ありますね!
    徳島は以前melがJ-MELOロケで行ってましたよね?

    ReplyDelete