3.06.2011

Hello, again♡

I'm three months late, but it's 2011!!
3ヶ月遅れましたけど、2011年になりましたね!!

Many apologies for neglecting my blog for nearly a year.. (I'm so bad at keeping this up...)
一年ちかく、ブログの更新をしていなくて、ごめんなさい。。m(_ _)m

My days in LA were absolutely amazing.. without doubt, the most memorable 8 months of my life. I've met so many wonderful, talented people-- had the opportunity to collaborate and learn from some of the best teachers in Hollywood. And..(drum roll).. I'm now an Apple certified Logic Pro user♫! Whoop whoop.
ロスで過ごした時間は本当に最高でした!たくさんの素敵なアーティストや先生に出会えて、共に音楽の勉強をできてとても幸せでした。さらににアップル認定プロ資格をgetすることができました♫!Yay!

So, I'm back in Tokyo again~! I've been spending a lot of time with my wonderful family, and enjoying the last bit of the winter season. It's almost springtime~*
東京に戻ってきました〜! いっぱい家族と時間を過ごしたり、この季節を楽しんでいます。もうすぐ春ですね〜*

Some random pictures from LA..
ロスにいた時の写真です。。

















































Luvluv,
christine*

1 comment:

  1. 遅くなりましたが、音楽の勉強おつかれさまでした。
    そしてプロ資格取得おめでとうございま~す!

    ロスでは充実した生活だったようで、良かったですね!

    P.S.今、桜が満開ですね~

    ReplyDelete